maanantai 9. marraskuuta 2015

Voihan flunssa...

Moikka!

Olen ollut kohta jo 2viikkoa flunssan kourissa ja tottakai se nyt vaikuttaa opintoihin ja jaksamiseen. Talliviikolla olin sairaslomalla muutaman päivän ja tänään kävin jälleen terveydenhoitajalla ja sain ainakin kolmen päivän fyysisen rasituksen "kiellon". Meillä olisi tiistaina, eli huomenna, viimeinen ratsastustunti ennen suuntautumisien soveltuvuuskokeita ja olisi kiva päästä ratsastamaan ennen sitä. Noh.. katsoo sitä sitten huomenna. Minulla olisi montakin eri aiheista postausta tulossa, mutta ne tulevat heti kun vain saan aikaa tälle blogillekkin järjestettyä!

Sitten hieman kuvia:



Käykääpäs lukemassa mun kämppiksen Senjan blogin uusin postaus, johon pääsee tuon yllä olevan linkin kautta! Niinkuin Senjakin mainitsee postauksessaan tuosta äänestys asiasta, minäkin olisin todellatodella kiitollinen, jos kävisitte minun blogiani äänestämässä

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti