torstai 29. syyskuuta 2016

Apu olisi tarpeen

Moikka!

Nyt kun mulla on alkanut tämä työssäoppijakso ja Opiston asiat on tavallaan jääneet tauolle, niin mun päässä pyörii aika paljon asioita blogin sisällön ja järkevyyden kannalta.

Päälimmäisenä ehkä kysymys: Pystynkö tuottamaan sellaista sisältöä, mistä joku oikeasti hyötyy/pitää?

Silloin kun tämän blogin perustin halusin blogiin tulevan sisältöä, josta Opistolle hakijat tai yleisesti kiinnostuneet saisivat tietää Opiston arjesta ja niin pois päin, koska silloin kun itselle hakeminen oli ajankohtaista aktiivisia blogeja ei oikeastaan ollut. Mutta olenko antanut kaikkeni? Onko kaikki jo kerrottu ja käsitelty?  Siltä musta oikeestaan tuntuu. 

Tuntuu, että samat asiat toistuu ja postauksista tulee tylsiä. Työssäoppi on vasta aluillaan ja oikeastaan töissä olon aikana on hyvin hyvin vaikea tuottaa minkäänlaista materiaalia, kun pääpaino on kuitenkin siinä työnteossa. Toki olen saanut kahden postauksen verran sisältöä työssäopin ensimmäiseltä viikolta, mutta kuvitellaan vaikka niin, että tekisin joka viikosta ns. koostepostauksen, niin samat asiat toistaisivat itseään. Oikeastaan joka päivä on sitä samantyylistä tallintekoa, mahdollisesti ratsastusta 1-3krt + jotain, mutta siitä 'jostain' ei saa tarpeeksi sellaista materiaalia, josta voisin edes itse pitää.

Minulle se, että kommentoitte ja tykkäätte postauksista on tärkeää ja kun olen blogin perustanut Opistolla opiskelun pohjalle niin myös se, että se kertoisi siitä itse opiskelusta olisi hyvä..

Nyt tarvitsisin siis teidän mielipiteitä ja ideoita! Millaisia postauksia, mistä aiheesta ja minkä tyylinen sisältö on teidän mielestä ollut kivointa? Kertokaa kommenteissa!

Kiitos jo etukäteen!
-Emma

2 kommenttia:

  1. Mä oon tykännyt ihan perus kuulumispostauksista, ja sitten niistä yksityiskohtaisemmista postauksista joissa kerrot miten arki rullaa Ypäjällä, millaista opiskelu on jnejne.. Niitä voisi tulla lisääkin, ihan pikkutarkasti vaan kaikesta mitä mieleen tulee! :)

    my-finest.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Musta kaikki postaukset on ollut kivoja ja oon tykännyt sun blogista todella paljon, opistolle vuoden päästä hakeminen mahdollisesti kiinnostaa ja täältä oon kivasti saanut tietoa opistoelämästä. Luen aina innolla sun uudet postaukset oli aiheena oikeastaan mitä tahansa. Kunhan opistolle palaat niin ois kiva nähdä sulta opisto my day jos vaan mahdollista ja ihan laidasta laitaan postauksia, mitä ikinä keksitkin! :)

    VastaaPoista