torstai 31. joulukuuta 2015

Talliviikko

Moikka!

Olin jouluviikon lomalla, jonka vuoksi postauksiakaan ei ole tullut. Tällä viikolla meillä on ollut talliviikko ja nyt ajattelin laittaa kuvia talliviikon varrelta ja kertoa viikon kulusta.

Maanantai:
Vaikka luulin, että loman jälkeen aamu viiden herätys olisi täysin mahdoton. mutta toisin kävi. Olen tosiaan tämän viikon ollut 4-tallissa, joka on täysin toisessa päässä Opistoa ja kävelemiseen menee n.15min.  Herääminen oli helppoa, eikä aamutallikaan tuntunut pahalta.


Päivä- ja iltatalli meni nopeasti ohi ja minulla oli todella hyvä ja motivoitunut fiilis. Illallakin päästiin jo 21-22 välillä nukkumaa!


Saatiin talliviikon ajaksi hevoset liikutettavaksi. Maanantaina annoin omalle liikutettavalleni vapaa päivän, mutta Juuli ja Janita kävivät ratsastamassa omansa.




Tiistai:

Tiistain tallipäivä meni aikalailla samalla tavalla kuin maanantaikin.



Tiistaina tallille tuli kuivaheinä kuorma, kuormassa oli n.80paalia. Minä ja Senja päästiin paalikasan päälle järjestelemään paaleja.
Tiistaina liikutin ensimmäisen kerran oman liikutettavani Tiniksen. Teen kyseistä ratsastuskerrasta erillisen postauksen.



Keskiviikko:
  
Keskiviikkona ei ollut enään niin helppo herätä, lihaksiin sattui ja väsytti. Talleissakin tuntui siltä, että kävin todella hitaalla eikä hommat oikein luistanut samaan malliin.




Keskiviikkonakin ratsastin Tiniksen päivätallin jälkeen ja Tinis toimi todella hyvin!




Iltatallin jälkeen minulla oli aivan kamala olo ja päätin mitata lämmön vaikka olinkin ihan varma ettei minulla mitään ole... Mutta paljastuikin, että olen kunnon kuumeessa, ja kyllä muuten ärsytti.


Tänään torstaina sitten jouduin käymään terveyskeskuksessa  hakemassa  sairaslomalapun, vaikka olisin halunnut olla koko viikon tallissa. Nyt minä sitten makoilen asuntolalla lauantaihin ja sunnuntaina toivottavasti talliin!

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!

-Emma

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus, oli kiva lukea talliviikosta. Joskus muulloinkin voisit tehdä talliviikosta postauksen sitten kun taas on. Miten usein teillä on talliviikkoja?
    sannajahepat.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ja ehdottomasti teen, jos näistä talliviikosta kertovist postauksista ollaan kiinnostuneita. Talliviikkoja meillä on vähän lomista riipuen n. 3-5vko välein.

      Poista
  2. Ai en ollut ainoa joka tuli kipeäksi nyt tallivuorossa :D Mä lähen tänään kotiin sairastamaan. Itse en tosin pääse edes viikonloppuna talliin. Mutta kiva postaus ja hauskoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ollut joo :D Mäkin olin koko loppu talliviikon kotosalla, kun en sunnuntaiksikaan tervehtynyt. Kiitos(:

      Poista