lauantai 29. elokuuta 2015

Ratsastusta ratsastuskoululla

Moikka!

Ensimmäisenä vuotena ei pääse paljoa koulun puolesta ratsastamaan, mutta onneksi Opiston alueella toimii ratsastuskoulu. Otettiin muutaman muun meidän luokkalaisen kanssa irtotunti tiistaille.
Meillä oli kyseisellä tunnilla puomeja ja minä menin Parpi nimisellä hevosella. 


Parpi oli todella pienikokoinen ja ennen tunnin alkua tuntui hullulta ajatukselta nousta noin pienen selkään taas, mutta ei se sitten ollutkaan niin pieni kun selkään pääsi. Olin varma että jalkani roikkuisivat missä sattuu, mutta oikeastaan Parpi oli juuri sopiva.


Parpi oli kuitenkin todella kiva ja tykkäsin tunnista kokonaisuudessaan.  Kyllä minä uudestaan menisin, jos mahdollisuus tulee.



Nyt olen siis vapaalla ja menen koululle takaisin vasta tiistaina (1.9.). Pakko myöntää, että ensimmäisen kerran haluaisin lomalta jo takaisin kouluun. Olen siis toisinsanoen viihtynyt todellatodella hyvin, meidän asuntola porukka on hyvä ja kaikki on sujunut hyvin.
Ennen vapaiden alkua saatiin tietää meidän nimikkohevoset. Minä sain 4-vuotiaan suomenhevostamman Ypäjä Heilan. Heilaa en ole vielä nähnyt, koska on kuulemma laitumella varsansa kanssa. Heilalla on siis tänä kesänä syntynyt orivarsa.
Innolla odotan ,että pääsisin Heilaa katsomaan ja näkisin millainen nimikko mulla nyt sitten on.

Ensiviikolla ollaankin sitten töissä SRK:ssa meidän luokan kanssa.
-Emma

Millaisia postauksia te haluaisitte jatkossa?

11 kommenttia:

  1. Missä hommassa oot srk:ssa? Ite oon kansliassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä :o Ei meille ole ainakaan mun mielestä kerrottu vielä, kun meillä peruttiin se tunti missä niistä piti kertoa ja meillä on se vasta ensi viikolla ennen ite tapahtumaa.. kai.

      Poista
  2. Heila on myös mun nimikko (tai oli ainakin viime vuonna). :D se on oikeen mahti pullukka poni, tosi hellyyden kipeä mamma joka tykkää rapsutella ihmisiä selästä sillonkun sitä rapsutetaan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos sulle vaan sopii niin varmaan Heilasta ja vaavista meille molemmille riittää, kun mä käyn vaan epäsäännollisesti (sillonkun kerkeen lukiolta)? :D Mulla on Heilasta paaaaaljon ihania kuviaki, se on siis myös blogin kannalta oiva heppa, kun se osaa poseerata ;)

      Poista
    2. Juu siis tottakai voit käydä sitä hoitamassa ja rapsuttelemassa välillä jaja näin (: Kunhan mulle jää hoitamisen lisäksi kaikki ne hommat joista arviointia saa.. Kunhan nyt nimikkona saan sen pitää (;

      Poista
    3. Tottakai :D Oon käyny aijemminkin vaan harjailemassa/rapsuttelemassa ja kävelyttämässä sitä (mut nyt vaavin kanssa se ei onnistu). Meille (hhlu:ille kun nimikko on vaan ajanviete eikä pakollinen juttu) :)

      Poista
  3. Mitä hevosia teidän muut luokkalaiset on saaneet nimikoiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin Poola, Vankka, Vekuli, Pikku-Hemmo, Vici, Robinetta, Aino, Kurvi, Uukkari, Noituva ja Tinakenkä oli meidän joidenkin luokkalaisten nimikkoja!(:

      Poista