keskiviikko 19. elokuuta 2015

Talliviikko

Moikka!

Talliviikko on vasta noin puolessa välissä, mutta ajattelin jotain pieniä fiiliksiä päivitellä tännekkin. Minä olen tämän talliviikon 3-tallissa ori/ruuna käytävällä (5-käytävä).
Aikataulua en nyt ala avaamaan tarkemmin, mutta voisin nyt kertoa mitä mikäkin talli sisältää.

Aamutalli: Heinien jako, karsinoiden siivous, hevosien loimitus ja tarhaus. Kaukohevoset mukana tallista pois ja nekin hevoset tarhoihin. Kaukohevosten tarhauksen jälkeen on aamupala.
Aamupalan jälkeen mennään takaisin talliin. Mahdolllinen karsinoiden siivous loppuun, kuivitus, käytävien lakaisu ja vastuualueiden hoito.
Minun vastuualueisiin kuuluu 5-käytävän pesupaikkojen ja harjaämpäreiden puhdistus ja lantalan edustan siistiminen.

Päivätalli: Kaukohevoset mukana talliin, heinien jako, tarhavaihdot ja vastuualueet.

Iltatalli: Kaukohevoset mukana talliin, heinien jako, hankaajien hoidot ja käytävien lakaisu.

Lisäksi joka viikko on ainakin yhtenä päivänä vastuualueiden viikkosiivous, tarhojen siivous, vesivuoro ja karsinoiden viikkosiivous.

Artsi
Fiilikset talliviikosta on minun kohdalta vähän ristiriitaiset. Väsymys painaa, mutta muuten olen kyllä tykännyt. Motivaatio on tallella ja tähän asti on pääosin sujunut hyvin.
Seuraavalla viikolla (ke) alkaa kuuden päivän loma, jonka jälkeen olemme töissä Suomenratsujen kuninkaallisissa.

Huomatkaa kysely oikeassa reunassa!

-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti