lauantai 8. elokuuta 2015

Viime hetken fiilistelyt

Moikka!

Muutto on jo todella pian, tarkemmin sanottuna huomenna. 
Kesäloma on vilahtanut ohi vai pitäisikö vaan sanoa, että loma.. eihän tätä ole kesäksi voinut edes kutsua. Toisaalta olen odottanut koulun alkua siitä asti kun opiskelupaikkojen tulokset tulivat. Ypäjä on ollut mulle jo todella pitkään haave ja nyt kun oikeasti pääsen opiskelemaan sinne kaikki tuntuu niin epätodelliselta. En ole edes vielä kunnolla tajunnut, että muutan pois kotoa ja täysin uusien ihmisien kanssa saman katon alle.
Pakkaaminen on ollut onneksi suhteellisen helppoa. Olen tässä loman aikana ostanut kaikenlaista tarpeellista ja kirjoittanut kaiken opistolle tarvittavan listaan. Vaikka tällä hetkellä tuntuukin hullulta pakata näin paljon tavaraa uskon, että mitään turhaa minulla ei ainakaan ole mukana. Liikaa tuskin edes voi pakata.

Tärkeimpiä asioita mitä minulle nyt tulee mieleen pakattaviksi ovat ainakin:
-Ratsastusvarusteet ja -vaatteet
-Kenkiä joka lähtöön
-Vaatteet säälle kuin säälle
-Lakanat ja muut petivaatteet
-Koulutarvikkeet (mappi, välilehdet, kynät ...)
-Pyörä
-Hygieniatuotteet (hammasharja, shampoo, pesuaineet...)
-Ruokaa tai ainakin iltapala tarvikkeita alkuun

Pahoittelut tästä pelkästä teksti postauksesta!
-Emma

Mistä aiheesta/Millaisia postauksia te haluaisitte jatkossa?

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi, pidä hauskaa Ypäjällä! Ja kerro kaikille opeille terveisiä :P kaipaan Ypäjää ihan sen aamupalan sämpylöistä lähtien :')

    VastaaPoista