keskiviikko 11. tammikuuta 2017

15 faktaa

Moikka!

Blogiuudistuksen myötä ajattelin kertoa teille enemmän itsestäni faktojen kautta ja tottakai pyrin keksimään sellaisia mitä jokainen teistä ei välttämättä tiedä.

1. Yleensä jos joku kysyy minulta, että missä mä asun en osaa vastata, sillä koen asuvani kolmessa eri paikassa tai no jos tarkkoja ollaan niin neljässä vähän ajasta riippuen. Mutta jos sanon meneväni 'kotiin' tarkoitan Ypäjää.

2. Vanhempani ovat eronneet.

3. Minulla on alle 1-vuotias pikkuveli.

4. Isälläni on alle 5kk ikäinen musta Snautserin pentu Keke.


5. Seurustelen itseäni 2vuotta vanhemman kanssa ja olemme seurustelleet nyt kokonaisuudessaan jo yli vuoden.

6. Asun suurimman osan Opistolla olo ajasta poikaystäväni luona.

7. Kun täytin 15 olin varma etten halua mopokorttia, koska ylä-aste oli niin lähellä kotia tai sitten sinne pääsi bussilla. Ypäjällä pyörällä liikkuessa olen välillä miettinyt, että miksi en silloin korttia hankkinut.

8. Täytän vuonna 2017 18 vuotta.

9. Haluaisin oman asunnon, jotta pääsisin sisustamaan ja pääsisin pois kotoa, mutta en halua asua yksin.

10. Minulla on ollut elämäni aikana kaksi lemmikkiä. Kääpiöluppakorva kani Kaapo ja roborowski hamsteri Paavo.

Pallero Kaapo. Paavosta en löytänyt kuvaa.

11. Aloitin ratsastuksen ensimmäisen kerran 6-vuotiaana, mutta lopetin koska aloin pelkäämään hevosia. 8-vuotiaana kipinä syttyi uudelleen ja sillä tiellä ollaan edelleen. Ennen ratsastuskoululla aloitusta olen vanhempieni mukaan käynyt todella pienenä satunnaisissa talutuksissa (kuvassa todiste)


12. Ratsastuksen lisäksi olen harrastanut nuorempana lyhyitä pätkiä mm. kitaran soittoa, jalkapalloa ja tanssia.

13. Minulla on napakoru, jonka otin joulukuun alussa.

14. Olen 173cm pitkä.

15. Olen syntynyt marraskuussa, isänpäivänä.

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti