sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Luottomeikki

Moikka!

Tänään käydään läpi mitä tuotteita kuuluu minun 'luottomeikkiini'. Nykyään en voi edes käyttää käsitettä arkimeikki, koska en meikkaa edes joka viikko kunnolla. Jos puhutaan arkimeikistä niin se koostuu vain ja ainoastaan kulmista ja ripsiväristä. Mutta tässä tosiaan tuotteet mitä käytän, jos lähden johonkin pidemmällekkin kuin lähikauppaan.



Aloitan meikin oikeastaan aina kuorimalla huulet Lush:in Popcorn huultenkuorinnalla, joka on kyllä toiminut oikein hyvin. Sain joululahjaksi EOS huulirasvan ja sitä olen tässä nyt pikkuhiljaa testaillut, enkä oikeastaan tästä osaa muodostaa mielipidettä.


Ennen minkään meikkituotteen laittamista levitän kasvoilleni peruskosteusrasvan, tällä hetkellä käytössä Forever- merkkinen Aloe moisturizing lotion (josta ei nyt ole kuvaa), josta olen kyllä oikein paljon tykännyt!
 Kosteusvoiteen jälkeen Benefit the PORE fessional- primer, jonka levitän kuvassa olevalla siveltimellä (ei ole aito Real Techniques). 
Ennen peitevoiteita tai meikkivoiteita tykkään laittaa silmän alavesirajaan NYX wonder pencil- kynää sävyssä light. Vaikkakin pakkaus lupailee, että tätä tuotetta voisi esimerkiksi peitevoiteenakin käyttää niin minä en ehkä näin kovaa, pientä ja vaikeasti levittyvää tuotetta lähtisi siihen tarkoitukseen käyttämään.
Peitevoiteena olen jo pitkään käyttänyt MAC studio finish concealer:ia sävyssä NW15. Peitevoiteen laitan aina ennen meikkivoidetta, eikä siihen oikeastaan mitään syytä ole, mutta näin olen itse kokenut parhaaksi. Hyvin kestävä ja peittävä varsinkin silmänalusille.


Meikkivoiteen olen jo pitkään levittäny Beautyblenderillä, joka mielestäni on oikein toimiva siihen hommaan. Meikkivoiteena käytän Lumenen Natural Code sävyssä 11 Cream, joka on todella kevyt, mutta mulle oikein riittävä ja tämäkin on ollut käytössä jo monta vuotta.
Luomivärin pohjustukseen käytän Benefit Stay don't stray, näistä en oikein osaa mitään sanoa, mutta hyvin pysyy värit paikallaan.
Varjostuksiin nykyään tykkään käyttää voidemaisia tuotteita ja tällä hetkellä käytössä on NYX Wonder stick sävyssä Light/Medium ja on kyllä todella helppo käyttää! Levitykseen käytän Real Techniques:in expert face brush -sivellintä. Toimiva combo!
Kaiken tämän kiinnitän Lumenen Roosa Nauha irtopuuterilla.


Aurinkopuuterin omaisesti käytän NYX  Highlight & Contour PRO paletista sävyjä Sculpt ja Toffee ja silmien alle ja luomille tuputtelen vielä sävyä Cream. Siveltiminä Real Techniques multitask face brush sekä multitask cheek brush.
Korostukset taion NYX Strobe of genius paletilla, josta useimmiten käytän tuota vaaleinta. Siveltimenä Real Techniques setting brush.


Kulmakarvoihin NYX Micro brow pencil Ash Brown ja Lorealin Brow Artist Plumper Clear.
Silmämeikissä olen nykyään täysin rakastunut oranssinpunertaviin luomiväreihin ja tämä NYX Full throttle Color Riot sopii täydellisesti! Todella pigmenttiset sävyt ja näillä saa oikein mukavat meikit aikaiseksi.
Rajauksia en oikeastaan ikinä ole tykännyt tehdä, mutta irtoripsien kanssa pieni rajaus ei ole pahitteeksi. Minulla ei oikeastaan ole mitään muuta rajauskynää ja tämänkin olen jostain ilmaiseksi saanut, Maybelline master Graphic.


Poskipuna on myös mulle aika vieras, mutta viimeaikoina olen tykästynyt tähän Benefitin Coralista poskipunaan, joka on mukavan oranssihtava.
Ennen loppu meikin laittoa suihkuttelen kasvoilleni Victoria's Secret Make It Last Prime & Set Makeup Spraytä, jonka olen todennut oikeinkin toimivaksi!


Ripsiin taivutuksen jälkeen Maybellinen Lash Sensational ripsiväriä, jolla saa kyllä mukavan erotellut ja pitkät ripset, suosittelen!
Irtoripsinä olen yleensä käyttänyt Kiss-merkin ripsiä, mutta tänään testiin pääsi Eyluren Volume ripset, jotka sain Kick:sin joulukalenterista. Ja nyt kun tätä postausta kirjoittelen päivän päätteeksi voin kertoa, että ehdottomasti yhdet kivoimmista ripsistä mitä olen käyttänyt, noin niinkuin ulkonäöllisesti, ei yhtään liian epäaidon näköiset!


Viimeisenä huulet, jotka rajaan NYX Lip Linerilla sävyssä Nude Suede Shoes, joka on todellatodella pysyvä! ja siihen päälle NYX Lip Lingerie sävyssä Push-Up.

Hieman jännityksellä tämän ensimmäisen meikkiaiheisen postauksen nyt julkaisen, mutta toivottavasti tykkäsitte! Kertokaa ihmeessä mielipiteitä...

Onko teillä käytössänne samoja tuotteita?

-Emma

2 kommenttia:

  1. Kuva lopputuloksesta ois ollut kiva lisä :)

    VastaaPoista
  2. Joo! Unohdinkin näköjään mainita, että kuvan ottaminen unohtui, mutta tarkoitus oli:/

    VastaaPoista